Ik ben op verzoek van werkgever naar het buitenland gegaan. Door extreme drukte op de luchthaven heb ik (meerdere pasagiers) de vlucht gemist. De werkgever is direct ingelicht en zijn verzoek was om vooralsnog te proberen te vertrekken naar de klant (Engeland). KLM wou kosteloos ons allen overboeken als compensatie maar de eerstvolgende vlucht was vanwege de drukte al volgeboekt op een paar buisness class stoelen na. Het zou de vlucht daarna worden. Dit heb ik de werkgever telefonisch medegedeeld en deze stond erop dat ik met de eerst volgende vlucht mee zou gaan en dus een upgrade zou moeten kopen naar buisness class. Werkgever heeft getracht de upgrade te kopen op afstand (credit card) maar de KLM medewerkster zei dat dit alleen contant te betalen was. Ik heb daarop allerlei capriolen uitgevoerd om aan het benodigde geld te komen om deze voor te schieten. ! Nu maanden erna weigert de werkgever vooralsnog te betalen en ! na mailverkeer heeft deze tenslotte te kennen gegeven dat dit voor hem een principe kwestie is en hij weigert te betalen. Ik vraag mij af wat ik hier aan kan doen en sta ik in mijn recht of niet.