Goedendag, vorige week donderdagavond heb ik online toegangskaarten voor het spoorwegmuseum in Utrecht gekocht via Groupon.nl. Wij wilden daar vrijdag heen. Maar doordat ik niet helemaal goed heb op opgelet bij de voorwaarden van de deal zag ik pas toen de kaartjes via de mail werden toegestuurd dat ze enkel geldig zijn op 10, 11, en 12 maart tijdens een modeltreinevenement wat dan wordt gehouden.
Vrijdagmorgen heb ik meteen telefonisch contact gehad met Groupon, die toen aangaven dat de koop niet meer geannuleerd kan worden. Mijn vraag is of er in voorwaarden mag worden opgenomen dat annulering niet mogelijk is. Natuurlijk had ik zelf beter op moeten letten, maar ik dacht wel dat het ten alle tijde mogelijk moet zijn om een online aankoop te annuleren.
Wat kan ik het beste doen?
Graag verneem ik uw reactie.
Vriendelijke groet,
Fam. Van der Meer
Geschreven door wfvandermeer op
6 March 2017 om 10:57.