Ik heb eind mei een auto gekocht van €20000,-
Onderweg naar huis deed de cruise control het al niet. Later bleek de accu zwak te zijn, derde remlicht niet te werken, sigarettenaansteker niet te werken. Het zou gemaakt worden..
Net een week later gebeurde het.. Versnellingsbak problemen.. Auto opgehaald.. Koppeling werd vervangen, computer van de bak vervangen, geen succes.. ondertussen was ik 6 weken verder en geen resultaat.. Nu is het 2 maanden dat de auto weg is en nu blijkt de bak gereviseerd te moeten worden. Dat blijkt dus nog een maand te gaan duren, wat in mijn ogen compleet onacceptabel is. De garage heeft al aangegeven de auto niet terug te willen gaan nemen, maar mijn vertrouwen in de auto is nu volledig weg. Het is te schandslig voor woorden dat ik letterlijk een week van de auto heb kunnen genieten en al 2 maanden tegen een leenauto aan moet kijken, de tweede al (barrel), 2 maanden kosten voor die auto maak en nu nog een maand moet gaan wachten. Ik wil dat ze de auto terugnemen en mij de €20.000 terugbetalen.
Geschreven door Kamiel op
13 August 2025 om 14:55.