Bedankt voor je antwoord. Ik ben het helemaal met je eens dat het "niet netjes" zou zijn en dat te goeder trouw ook niet te verdedigen valt. Om nog wat context te geven;
Mijn pogingen tot contact, de veelvoud en de duur zijn géén overdreven verhaal, ik kan het zelf ook niet geloven hoe het verloopt. Ik heb sowieso uit voorzorg al transcripts van alle chatsessies bewaard en opgeschreven wanneer ik gebeld heb. Iedere medewerker van de support geeft een ander antwoord, of beter gezegd géén antwoord. Ten eerste kunnen ze de orders niet zien en willen daarom niet helpen. Het enige advies was contact op te nemen met de fraude afdeling, reageren op de geautomatiseerde mails van cancellation (de enige mogelijkheid volgens customer support). Hierop komt géén antwoord.
Dan nog het punt dat ik zelf de ontvanger ben; Dit maakt mij automatisch verdacht, begrijpelijk. Mijn enige verklaring is dat dit een hacker is uit de categorie zoals we die wel vaker horen in het nieuws. Niet uit om er beter van te worden, maar lol halen uit het inbreken zelf.
Ik weiger kosten te gaan maken voor het terugsturen naar Spanje. Ik heb ze niet kunnen weigeren, omdat ze bij de buren zijn aangeboden terwijl ik niet thuis was. De pakketten liggen netjes te wachten op een verzoek vanuit de webwinkel, maar blij ben ik er niet mee. Ik heb inmiddels op verschillende plekken juridisch advies ingewonnen, maar ook vanuit die hoek zegt iedereen wat anders helaas...
Geschreven door Online op
17 December 2016 om 11:57.
Beantwoorden