Goedendag, ik heb vorige week donderdag een 2-din autoradio gekocht met Apple CarPlay erop van Volkswagen Discover Media MIB2 PQ gekocht telefonisch. Ik ben die avond daar geweest om de autoradio op te halen maar hij gaf aan dat hij het er wel zelf zou willen inbouwen. Ik heb hiermee ingestemd. Hij is er 2 uur mee bezig geweest en heeft hier ook kosten voor gerekend. Hij moest die avond snel weer weg dus heeft hij het wegwerken van de kabels laten zitten. Ook heeft hij twee stekkers verkeerd geplugd waardoor de autoradio niet vanzelf aan en uit gaat met het contact. Nu een paar dagen later vraag ik aan m wanneer hij het af gaat maken maar dan zegt hij dat hij het druk heeft en niet op korte termijn kan afmaken. Als ik het op korte termijn gemonteerd zou willen hebben moet ik naar een montagebedrijf gaan en zouden de kosten voor mijn rekening zijn. Heb aangegeven dat ik het er niet mee eens ben en dan het product graag wil retourneren (valt immers binnen de 14 dagen) maar hij geeft aan dat dat niet mogelijk is omdat hij het al in mijn auto heeft geprogrammeerd en gecodeerd. Mijn vraag is: is dat wettelijk toegestaan dat hij de retournering afwijst vanwege dat hij het gecodeerd en vrijgeschakeld heeft?