Kon de vraag niet volledig stellen; vandaar deze uitleg:
Auto gekocht, werkte prima tijdens testrit, rijd ik naar huis en deze wobbelt levensgevaarlijk vanaf 90/u of hoger. Direct de verkoper verwittigd, zegt mij dat dat niet kan en dat het onzin is, hij heeft het immers zelf gereden aan 170/u naar huis.
Uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat hij de reparatiekosten op zich neemt. Ik ga naar de garagist, die geeft mij een document dat de wagen levensgevaarlijk is en een offerte van 1300 euro.
Verkoper weigert, zegt breng hem naar hier en ik repareer hem zelf. 2u30 rijden met 2 wagens, vraag ik vergoeding voor de benzine/diesel gezien het hij is die de niet werkende product heeft verkocht: weigert.
Trek je plan, je repareert hem zelf of je brengt hem hier en ik repareer het.
Er is geen zindelijkheid met deze verkoper/zijn bedrijf. Echter heb ik via zijn business account whatsapp enorm veel kunnen schriftelijk verzamelen, samen met hetgeen van de garagist.
Hij beweert mij een factuur gegeven te hebben met 'gezien in de staat dat hij is zonder garantie', maar dit staat er bij mij niet bij.
Dus factuur vervalsing?
Daarnaast heb ik ook niets ondertekend.
wat denken jullie?
Geschreven door chamch op
15 April 2022 om 10:37.
Beantwoorden