In November heb ik een 3 maanden abonnement genomen bij het bedrijf Holidog ( een online oppas bemiddelingsbureau voor dieren) Dit deed ik van uit het buitenland omdat ik verhuisde naar Nederland. Holidog heeft een filiaal in Nederland. Ik had het maar voor 1 keer nodig dus nam het abonnement voor een afgesloten periode van 3 maanden. Nu halen ze bijna iedere maand onrechtmatige bedragen van mijn rekening in het buitenland zonder dat ik dat wil. In ene zijn ze ook telefonisch of per mail,chat niet meer bereikbaar dus kan het niet opgelost worden. De HSBC bank in Singapore blijft chargen en zegt dat ik het met Holidog moet uitvechten. Nu zag ik (helaas te laat) op reviews dat ze dat bij heel veel meer mensen geflikt hebben. Wat moet ik nou doen?
0
Geschreven door Ienhollman op
15 September 2017 om 13:06.
Antwoorden
Debby 's-Gravendijk
Legalspot Adviseur
1 34
Beste Lenhollman,
Vermoedelijk heeft er in de kleine lettertjes gestaan dat het abonnement van drie maanden zonder wederopzegging overgaat in een abonnement voor onbepaalde tijd.
Ik kan je adviseren om een aangetekende brief te sturen waarin je het abonnement opzegt.
Ook is het verstandig om in het vervolg niet over te gaan tot automatische betaling maar betaling per acceptgiro.
Debby 's-Gravendijk
0
Geschreven door Debby 's-Gravendijk op
31 October 2017 om 15:40.
Beantwoorden