De operator had ons beloofd dat het goed zou komen en ik betaalde het bedrag van 75 euro om de naamcorrectie en het geslacht op mijn vliegticket aan te passen. Na twee weken geen bericht ging ik bellen. Schipholtickets gaf aan dat ze er mee bezig waren. Weer een twee weken later bellen ze op dat het niet kan omdat er een conflict is tussen British airways en American Airlines waar wij de dupe van zijn. Wij hebben American Airlines zelf gebeld en een naam correctie zou geen probleem zijn. Dit zelfde ook voor British airways. Maar volgens schipholtickets moet ik een volledig nieuw ticket kopen die momenteel drie keer zo duur is dan op het moment dat ik voor het eerst aan de bel trok. Ook heeft schipholtickets een aanbod op 7 juni, om het verschil tussen de kosten te betalen, afgewezen zonder dit met mij te overleggen. Ik wil graag mijn ticket behouden met correctie, al moet ik daar voor betalen. Maar nu lijkt er niets meer mogelijk. Kunt u mij helpen?
0
Geschreven door Nikki op
22 June 2017 om 7:38.
Antwoorden
Jeffrey Rijkschroeff
Legalspot Adviseur
3 87
Hallo Nikki,
Ik ben niet thuis in deze materie, maar volgens mij zijn hier (nog) geen wettelijke bepalingen over. Dat zou dan dus betekenen dat ieder vliegmaatschappij zelf mag bepalen hoe hier mee om te gaan. In de algemene voorwaarden staat dan wat het beleid van de maatschappij is. Ik zou zeggen, lees die goed door. Gezien jullie de tickets bij Schipholtickets hebben gekocht zou ik ook die algemene voorwaarden goed doorlezen.
0
Geschreven door Jeffrey Rijkschroeff op
24 June 2017 om 13:34.
Beantwoorden