Vorig jaar (2016) hebben wij een tuinset aangeschaft, al gauw bleek het tafelblad niet goed. Na contact te hebben opgenomen met de verkoper (grote winkel), bleek dat er een productiefout in het blad zat en er een nieuw blad gemaakt zou worden. Afgesproken werd dat we tot nader bericht gebruik zouden maken van de defecte tafel. Afgelopen mei kregen we het bericht, dat de nieuwe tafel binnen is. Afgelopen weekend (8 juli) hebben wij de tafel in de showroom bekeken en hij is anders dan het eerst gekochte exemplaar; de kleur is lichter en egaler; de eerste tafel oogde stoer en robuust, de huidige tafel is in onze ogen minder mooi...
De winkel heeft aangeboden de set terug te nemen en het bedrag in een tegoedbon van hun winkel terug te geven.
Wij willen echter liever het aankoopbedrag terug, omdat er ook niets anders in de showroom staat dat onze interesse trekt.
Kunnen wij dit eisen / verwachten..?
Hoor het graag.
Geschreven door *HG* op
10 July 2017 om 20:10.