We hebben een bank besteld en deze in oktober ontvangen. we moesten deze eerst betalen aan de bezorgers voordat deze naar binnen werd gebracht en gemonteerd werd, De bank is niet in orde, hierover direct verschillende klachten ingediend. Na maanden geen reactie kregen we bericht dat er een expert zou komen kijken op 2 maart 2021 (na 4 maanden). Die tijd kwam ons niet uit dus om een andere tijd gevraagd. Dit is nu 22 maart geworden. wij vinden dit echt onacceptabel en vragen ons af wat we hier tegen kunnen doen? De koop ontbinden kan volgens de leverancier niet.
0
Geschreven door Anoeskaverweij op
18 February 2021 om 15:07.
Antwoorden
taxandlaw
1 5
Beste Anoeska,
Wanneer u een bank besteld gaat u een overeenkomst aan met de verkoper.
Bij een overeenkomst dienen beide partijen zich te houden aan bepaalde eisen. In uw geval is de tegenpartij tekorgeschoten (art 6:74 BW). Wat je het beste kan doen is bekijken onder welke voorwaarden u het product heeft gekocht.
Je kan meer vinden over tekortkoming op https://taxandlaw.nl/2021/02/15/wanneer-is-er-sprake-van-tekortkoming/. Daar kan je ook terecht voor persoonlijker advies.
Met vriendelijke groet,
Team TaxAndLaw.nl
0
Geschreven door taxandlaw op
21 February 2021 om 14:26.
Beantwoorden