LS, ik heb in 2017 bij Travelbird een aanbieding gekocht, als ik een reiscoupon van 200 euro kocht dan kreeg ik een coupon van 100 euro cadeau. In juli 2018 heb ik de bon van 200 euro ingezet voor een reis naar Dusseldorf. Deze bon is verrekend in de reissom. In september2019 heb ik een weekeind Antwerpen geboekt voor begin december 2018 en daar is de bon van 100 euro keurig verrekend in de reissom, en een gedeelte is betaald via Paypal. Echter Travelbird ging in november bankroet. volgens de voorwaarden van de SGR heb ik het gedeelte wat betaald was via Paypal teruggevraagd en gekregen! maar de SGR weigerd om de verrekende bon van 100 euro te vergoeden. Ze schrijven me dat de bon van 100 euro niet is betaald en dat ze die dan ook niet hoeven te vergoeden. Ik ben van mening dat de bonwel degelijk geldig is ook omdat die volledig is verrekend met de reissom, en dus voor vergoeding in aanmerking komt door de SGR. graag uw mening hierover
Geschreven door sybrend op
13 February 2020 om 17:06.