Simpel, ik ben nu bijna 21 en sinds kort heeft de ING bank besloten mijn rekening zelf om te zetten in een oranje pakket. Waarna ik uit het niets een factuur voorbij zie komen. Van de service kosten van de ING. Hier klopte iets niet. Ik heb nooit ook maar iets ondertekend om deze "kwartaal betalende" rekening te krijgen. En heb ze keurig gebeld. Maar zij kunnen mijn rekening of mijn gehele dienst bij de ING niet opzeggen. Omdat de rekening wegens 1 hun factuur rood staat. En 2 zij er gelijk ook nog eens rente kosten er over vragen.
Nu overweeg ik 2 opties hun mij te laten belasten voor de 30 jaar tot de deurwaarde moet komen. Terwijl ik nooit enig maal heb toegestaan om tot betaling over te gaan. Of dit soort Stoute gedrag van 's Nederlands grootste bank toe te staan. Naast all die fraude die ze financieren. En ze het bedrag betaal +10 euro (hun voorwaarde) om eindelijk alles op te kunnen zeggen.
0
Geschreven door kevindubbeld op
11 September 2018 om 12:07.
Antwoorden
Annemiek Machielse
Legalspot Adviseur
2 96
Meestal helpt het wel om zo'n klacht echt bij de klachtenafdeling van de bank in te dienen ipv telefonisch. Schriftelijk (per post of via het klachtenformulier op de website ofzo).
Succes
0
Geschreven door Annemiek Machielse op
14 September 2018 om 9:15.
Beantwoorden