Dag, ik ben recent, medio juli, opnieuw lid geworden van mijn beroepsvereniging. Zij belastten me daarbij met het jaar-lidmaatschapsbedrag. Dat lijkt me geen probleem als het lidmaatschap in mijn geval nu van juli tot juli loopt. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Het lidmaatschap loopt van jan t/m dec en er wordt standaard in april van elk jaar gefactureerd. Hoe zit dat nu? Ik wordt dan toch dit jaar tekort gedaan doordat ik voor het hele jaar moet betalen, maar pas vanaf medio juli van de vereniging gebruik kan maken?
Mvg,
Arnoud
Geschreven door arnouds op
22 July 2025 om 21:59.