De aanbieding is: 12 mnd 50% korting op Zakelijk Internet Complete Xtra & TV (Zie: https://www.ziggo.nl/zakelijk/campagne/sprinters)
In de voorwaarden op https://cdn.vodafoneziggo.nl/content/dam/ziggo/zakelijk/voorwaarden/2202060_Ziggo_Voorwaarden_Korting_Zakelijk_Xtra_klanten_feb_22.pdf staat oa.:
- A. Deze introductiekorting is geldig voor nieuwe zakelijke klanten van Ziggo. Als bestaande zakelijke klant van Ziggo kunt u geen gebruik maken van deze introductiekorting. Ook indien u in de 6 maanden voor de start van deze actie een zakelijke klant van Ziggo bent geweest, kunt u geen gebruik maken van deze introductiekorting.
- B. Als particuliere klant van Ziggo mét internet kunt u ook gebruik maken van deze actie, maar ontvangt u de eerste maand 100% korting, tenzij u in de 6 maanden voor de start van deze actie een korting, in geld of in de vorm van een andere geldige promotie, heeft genoten.
& C. Deze korting is geldig voor bestaande en nieuwe klanten van Ziggo die een nieuw Zakelijk Xtra abonnement van Ziggo afsluiten.
Mijn vragen:
- Heb ik, als particulier klant, recht op het aanbod? ZIGGO zegt nml. dat ik er geen recht op heb omdat ik reeds klant bij hun ben.
Mijn verweer dat ik een nieuwe zakelijke klant ben en dat ook particuliere klanten van het aanbod gebruik kunnen maken heeft niet mogen baten.
- Kan ik het product bestellen en naderhand reclameren?
- is er een manier om levering af te dwingen?
Geschreven door Tjerk Nijdam op
14 March 2022 om 17:25.