Beste mevrouw Machielse,
vandaag het volgende bericht gekregen van Frank.nl zonder enig bewijs:
Beste meneer Mels,
We hebben inmiddels terugkoppeling ontvangen van National Geographic:
We hebben de NG 90/1250 telescoop ontvangen en nagekeken. De kabel schiet niet los en telescoop werkt zoals het hoort. We hebben hem getest, uitgelijnd en de star alignment uitgevoerd. Ik had graag de opmerking van jullie klant bevestigd. Maar we kunnen geen afwijkingen ontdekken.
De telescoop/handbox is dus gecontroleerd en volledig in orde bevonden. Hiermee kunnen we uw verzoek tot restitutie helaas niet inwilligen. De NG 90/1250 zal aan ons worden geretourneerd en we zullen deze zo spoedig mogelijk aan u opsturen. Zodra uw de telescoop ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging per mail met track & trace gegevens. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.
Met vriendelijke groet/With kind regards,
René
Klantenservice Frank
De telescoop is absoluut stuk, maar ik kan het tegendeel niet bewijzen. Verder sturen zij geen bewijs mee van de bevindingen van de fabrikant. Met andere woorden: waarschijnlijk claimt Frank.nl nu ook dat ik de beoordelings- en verzendkosten moet betalen...
Geschreven door Johnnylm op
2 October 2018 om 15:35.
Beantwoorden