Ik heb iets besteld via een site en toen het binnenkwam bleek het niet compleet te zijn en ik was ook niet tevreden. Heb toen meteen gemaild en gevraagd voor te retourneren,er werd gevraagd of ik foto’s wilde doorsturen. Zo gezegd zo gedaan maar opeens hoorde ik niks meer van die pagina. Na de 4x mailen kreeg ik eindelijk antwoord en ze excuseerde zich dat het zolang heeft geduurd. Ook werd er geschreven dat ze me de rompslomp wilde sparen voor te retourneren en kon kiezen uit 2 opties:
Optie 1) Een couponcode ter waarde van 40% welke u voor elk ander product in onze webshop kunt gebruiken.
Optie 2) Een gedeeltelijke terugbetaling van €20,=.
Heb aangegeven dat ik hiermee niet akkoord ga en dat het ook zo niet gemeld staat op hun site en gewoon m’n bedrag wil terug hebben en gewoon het product retourneren.
Wat kan ik nu het beste doen, want ik word de dupe door hun nalatigheid.
0
Geschreven door Cindieke84 op
29 January 2022 om 20:15.