Geachte , bedankt voor uw antwoord .
Vermits de prijs reeds meer dan 1 week online was en ik via chat met een persoon van de klantendienst deze reis heb geboekt en ze ten alle tijde op dat ogenblik kon ingrijpen en zeggen dat 368 euro te laag zou zijn en het waarschijnljk een typfout of technische fout was , en ook dat je hetzelfde nog kon boeken nadat ze me aanschrijven lijkt me geen typfout .
Dezelfde reis voor dezelfde data kan je nu nog maken met vertrek dusseldorf ipv amsterdam voor 1 dag extra en zonder bagagekosten vanuit duitsland voor 450 euro .
Dan lijkt me 368euro vanuit amsterdam met 30 euro extra bagagekost zeer duidelijk geen verkeerd aangeduide prijs .
En mocht het toch zo duidelijk zijn , dan had hun medewerker me wel direct erop kunnen wijzen !
Het fijt dat ik als Belg de reis boek op een site in Nederland geeft me dat ook Belgische rechten ?
(want ik weet in belgie als je iets aanprijst aan een bepaalde prijs dat je het ook daadwerlijk aan die prijs moet verkopen)
De prijs stond op corendon .nl gelijkwaardig aangeduid als op corendon.be, (behalve in belgie geen dossierkost), maar heb ze op .nl geboekt daar ik daar 2 dagen bedenktijd had voor de boeking en dat in Belgie heel duidelijk staat dat de boeking defintief is .
hartelijk dank al su hierop nog kan antwoorden .
Geschreven door patrickvekeman op
5 October 2016 om 12:42.
Beantwoorden