op 1 augustus brak ik mijn sleutel in mijn slot, ik belde een slotenservice uit de regio Oostburg (zeeuws vlaanderen) die de dag nadien mij kon depaneren, ik werd dezelfde dag nog opgebeld door de monteur wel met een prive nummer .S'anderendaags kwam de monteur langs in een klein bestelwagentje zonder reclame erop, hij depaneerd mij met het slot te verwijderen en zegt mij dat dit slot moet besteld worden , er wordt een voorlopig slot van mijn garagedeur geplaatst. Ik wordt verzocht om de volledige faktuur van 400€ te betalen ,wat ik niet mocht gedaan hebben ,maar ik betattal met pin . Hij zei me dat het toch een 2 tal weken kon duren voor hij terug kwam gezien de vakantieperiode, Op mijn faktuur staat een telefoonnummer waar ik de firma zou kunnen bereiken ,de derde week van augustus belde ik de eerste maal en krijg een voice bandje te horen ,spreek netjes mijn boodschap in maar krijg na wel een 20 tal keer nooit iemand aan de lijn, dan bel ik het nummer waar ik de eerste keer heb gebeld de dag van het incident en zegt die mevrouw dat ik bij de verkeerde firma zit, Nu blijkt dat ik betaald heb aan Franky's slotenservice in Den Haag terwijl die monteur zei dat hij van Terneuzen kwam.Nu krijg ik via de Kamer van Koophandel het telefoonnummer dat bij die firma hoord en ook dat is een niet bestaand nummer. Dus vrees ik dat ik opgelicht ben .Heb aangifte gedaan bij de politie maar verwacht daar ook niets van ,maar ja niets doen brengt ons ook niet verder?
Geschreven door marleenc op
6 September 2017 om 12:46.