Ik heb laatst hairextensions gekocht bij een webshop. Ik had de extensions al ingedaan en gebruikt maar wilde toch een andere, vollere set. Ik zag echter te laat dat je i.v.m. hygiëneregels de hairextensions niet mag retourneren als deze al gedragen zijn. Dit staat ook overal wel op de site en in de voorwaarden waarmee ik akkoord ben gegaan. Dus ik had de shop gemaild en verteld voor welke set ik het eigenlijk had willen ruilen. Zij kwamen met een middenweg en maakten een uitzondering; de gebruikte set retour en korting op de grotere (op maat gemaakte) set. Ik had de grotere set besteld en moest hiervoor een bedrag bijbetalen. Uiteindelijk kreeg ik de set maar nu valt er vrij veel haar uit. Ik denk dat dit een fabrieksfoutje is. De shop heeft aangeboden het bijbetaalde bedrag terug te betalen als ik de set retourneer naar de fabrikant. En als ik wil mag ik de eerste bestelde set ook terug (mede omdat ze deze gebruikte set toch niet meer kunnen verkopen). Echter wil ik nu het geld van beide sets terug hebben. Zij weigeren dit te doen omdat dit niet voldeed aan de retourregels. Mag dit?
0
Geschreven door Dveen op
16 November 2018 om 17:57.