April vorige jaar is het complex vrijgegeven, nadat het al 1 maand later werd opgeleverd. Sinds dien is de communicatie met het verhuurbedrijf dermate slecht. Daarnaast zijn de muren kaal opgeleverd en voor een huur van 700 euro in de maand en 2 jaar contract wil je niet alle muren in je huis voor de hoofdprijs gaan stuucen. Veel appartementen hebben gebreken van de renovatie die nog steeds niet zijn opgelost. En doordat de communicatie zo slecht is kan je blijven mailen en bellen en er komt geen oplossing. Het lijkt erop dat de renovatie zo goedkoop mogelijk moest en er is een verhuurbedrijf met een slechte reputatie tussen gezet om het ons (huurders ) zo moeilijk mogelijk te maken. 2 maanden geleden hebben we gesprek gehad met het verhuurbedrijf voor het oplossen van de problemen en sindsdien geven zij aan we hebben de reparatie verzoeken doorgezet naar de aannemers, er is dus nog niks gemaakt. En zijn zeggen wel meer kunnen we niet doen wij staan in ons recht. we zitten hier nu met gaten in het kozijn en wat mij betreft wil ik hier niet meer wonen.
Wat zijn onze rechten, we hebben gevraagd om een vergoeding maar die krijgen we ook niet
0
Geschreven door huuren op
21 January 2019 om 11:35.
Antwoorden
Annemiek Machielse
Legalspot Adviseur
2 96
Wat vervelend om te lezen. Het is aan de hand van deze korte omschrijving alleen lastig om exact te zeggen of je ergens recht op hebt en zo ja waar jij recht op hebt. Dat hangt namelijk altijd af van de specifieke feiten en omstandigheden in jouw situatie. Wat is vooraf afgesproken, gaat het om renovatie of waren het dringende werkzaamheden, enz. Renovaties en schade zit juridisch helaas erg complex in elkaar. Renovatieproblemen bij dit soort projecten komen nog te vaak voor. Misschien heb je hier iets aan: http://amadvocatuur.nl/help-de-renovatie-van-mijn-huurwoning-is-een-hel/
0
Geschreven door Annemiek Machielse op
5 February 2019 om 14:37.
Beantwoorden