Geachte Heer/mevrouw,
Al enige tijd ben ik bezig met een probleem in mijn huur huis.
Als het slecht weer is springt de aardlekschakelaar eruit en zit ik zonder stroom in heel mijn huis.
Ik heb hier over al meerdere keren contact met u opgenomen.
Van der poll techniek is toen geweest heeft metingen gedaan.
En kwam toen op de warmtepomp uit.
Van de floor techniek is toen bij mijn geweest nadat ik zelf weer moest navragen hoe het nu verder gaat.
Ze hebben niets gedaan toen en ik moest het maar aankijken.
Na de zoveelste keer is 20 mei van de floor techniek weer geweest.
Ik had op hun advies als het stroom er weer af ging de stekker van de warmtepomp eruit gehaald.
Na een half uur kwam de monteur met dat hij niets kon vinden.
Hij heeft de stekker er weer in gedaan en u raad het al.
De stroom viel gelijk weer uit.
En toch kon hij niets vinden, als het weer gebeurd stekker eruit trekken zei hij.
Maar dan heb je geen warmwater en verwarming.
Vrijdag slecht weer en de stroom ging weer uit.
De stekker van de warmtepomp er weer uit gehaald.
Nu blijft de stroom wel aan maar ik heb geen verwarming geen warmwater.
En dat is al vanaf 12 maart.
Ik zal u opnoemen wanneer en wie er geweest is en de datum.
12 maart
Portaal gebeld ivm stroom storing moest stekker proef doen.
14 maart gebeld op zondag naar portaal.
Van der poll techniek zou komen die belde dat ik maandag maar moest bellen.
15 maart portaal gebeld.
Van der poll die middag geweest die melde dat de warmtepomp de oorzaak was. Zou hij zelf doorgeven.
Vervolgens hoor ik niets van portaal meer.
30 maart portaal gebeld geen warm water pomp was uitgevallen.
6 april weer geen stroom portaal gebeld.
11 april contact met floor techniek gehad.
12 april contact met floor techniek wanneer ze komen.
13 april floor techniek geweest enkel gekeken niets gedaan. Moest zelf in de gaten houden.
4 mei floor techniek weer contact weer geen stroom pomp ook uit.
6 mei floor monteur geweest maar kon niets doen had geen meet apparatuur bij zich.
16 mei weer contact met floor techniek gezocht ivm de stroom die er steeds afgaat.
18 mei monteur floor techniek zou komen maar niet geweest. Na dat ik navraag doe hoorde ik dat werkzaamheden waren uitgelopen.
20 mei monteur geweest heeft meterkast beneden en boven nagelopen ook pomp maar kon op dat moment niets vinden. Na dat hij de stekker van de pomp erin doet slaat de aardlekschakelaar eruit.
Maar hij weet niet wat er mis is.
21 mei in de avond stroom uit.
22 mei met Marco van floor geappt dat stroom weer eraf gaat. Maar weer stekker van de pomp eruit gehaald.
Ik ben dus echt dik 2 maanden bezig met deze klacht heb al 3 keer inhoud van mijn vriezer en koelkast weg moeten gooien.
Omdat ik soms wel eens een dag weg ben kan ik niet in de gaten houden of de stroom er nog op staat.
Krijg het ook niet vergoed omdat eigen risico 100 euro is.
Ik heb ook al geruime tijd geen verwarming en warmwater.
Ik heb dus geen woon genot door dit en vraag u